andreavill

Direktlänk till inlägg 26 augusti 2010

Sjuka drömmar!

Av Andréa Bylock - 26 augusti 2010 11:18

Ex hade jag två små komodo varaner som jag släppte ner i typ badkaret, fast det var stökigt och sen kunde jag inte se dom. Minns oxå att en av dem kramade min arm jättehårt... Märkligt! Sen minns jag nåt med små besvärliga apor och bananer.... Vaknade i alla fall upp med torr hals och täppt näsa.. Varför?


Jag håller på med höanalysen av det torra höet... Nu har jag plockat olika tussar så nu ska jag klippa ner det och blanda och sen sätta en gummisnodd runt... Det tror jag blir bra =)


Ami ska nog komma å rida på Mojje idag.. Han är pigg och glad, igår på vår kvällspromenad gick vi förbi Carines hus och sen höll han på att stå på näsan på den våta asfalten. Orsak: Älg! En ko stod på gärdet och bara tittade, Mojje ville absolut gå och undersöka älgen närmare.. Men sen gick det bra, förutom de vanliga motorstoppen han får ibland.. Jag vet inte varför men han ser rätt så knäpp ut!


C ska gå en sväng, hoppas hon uppskattar det. Ska ta bort tejpen som höll sillikonet på plats, hoppas den inte tar med sig sillikonet upp.. I hennes nya skor alltså... =P


På måndag börjar skolan.. Jag tror jag har alla böcker.. hmm.. Det är alltid spännande att börja en ny kurs. Inte för att jag är orolig för att inte hitta några kamrater.. Susann och jag följs åt som pest & kolera... Men för att se hur just den kursen ska utformas men oxå för att se de andra "idioterna"!!!


Ska väl ta tag i dagen... Den blir så kort när man vaknar så sent... Men om jag slutade snooza mniljarders gånger så kanske det skulle bli bättre.. hmm!

Duscha och tvätta hob-fötterna ska absolut göras...

Lunch med mamma och sen mormor-rastning. Tällekullen medan jag kanske åker till Degerfors värme & foder...


En sak till, varför glömmer jag alltid så mycket.. Glömt att köpa mjölk flera gånger... Det borde man ju ha befäst i sitt system.. För det köper jag ju så mycket..


Hej






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andréa Bylock - 30 april 2012 08:56


Här har det varit tystare än tystast väldigt länge.. Bloggen är väl det stället där jag tillämpar: har jag inget bra att säga så är jag hellre tyst.. Kanske en devis jag borde applicera på mit IRL-liv?! Kanske har det varit tyst eftersom det just i...

Av Andréa Bylock - 6 april 2012 00:11

Påsken firas ju till minne av a) judarnas uttåg ur Egypten (om du är jude) annars b) Jesus död och uppståndelse (om du är kristen) eller faktiskt även c) du är hästnörd och tror att vi har en högtid som matchar med Påskhoppnigarna. Det är ju omtvista...

Av Andréa Bylock - 2 april 2012 11:29

Idag, den stora dagen då allt ska göras inleds med jäkla huvudvärk! Trots Geisha och soffmysh har den inte försvunnit. Med en tablett och lite städ då kanske?! Har städhets... Slänga, sortera och flytta runt! Dano ska få lite nya prylar i sina contai...

Av Andréa Bylock - 1 april 2012 00:00

Om ni lyssnar på MP i  P3 så hänger ni med på rubriken!   Dagen har bjudit på massor av aktiviteter! Först lite mockning som gick sådär eftersom röva var lite stel och inte alls nöjd med att ha byxor som skavde. Men efter lite uppvärmning var j...

Av Andréa Bylock - 30 mars 2012 22:22


Det händer så mycket knasiga grejer i mitt liv! Saker som medan de händer väcker tanken: är det på riktigt eller är det en dröm?! Mitt livs första casting har genomförts.. Vill dock inte säga så mycket förän jag vet mer... Har inget med hästar att ...

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards