andreavill

Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Andréa Bylock - 10 augusti 2010 22:04

Det är nog just en helt vanlig tisdag oxå... Det händer inget som inte är en världslig sak!

Brinne sköter sig helt över förväntan!

C's sår är fint och skyddet jag slet med i en timme igår var lerigt och trasigt så imorgon får hon gå utan nåt, helt naturell!


Jag skulle ju kunna skriva "dagens outfit" då kanske...

Alldeles för stor t-shirt (skönt att nåt fortfarande är för stort), ridbyxor från Kyra K och en gammal ziptröja från JC... Plus ett par halvtaskiga strumpor från My One/Shires..

Inte så festligt va!


Hoppas på lite festligare helg.. Jag tror bestämt vädret för att pressa halm är kanoners på lördag å då blir jag lyxhustru för en natt haha!


Nu börjar det urarta så hej då!


Av Andréa Bylock - 10 augusti 2010 22:02

Hur gulligt å roligt är inte det här??

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards