andreavill

Direktlänk till inlägg 20 februari 2012

Epiphany

Av Andréa Bylock - 20 februari 2012 20:34

Uppenbarelsen av alla uppenbarelser har nu infunnit sig i Stora Stall Boviken! C gick visst att lasta... Det finns numera två svar på hur det gick: Antingen gick det att lasta eller så gick det inte. Huruvida det gick bra, mindre bra eller sisådär har således sorterats bort. Livet blir mer positivt om man bara svarar att det gick!


Träningen gick helt okej med de förutsättningar som Gud givit oss... Övervikt och ärftligt dålig kondis! Skönt att de svårigheter jag brottas med hemma var samma som den stränga lärarinnan såg. Stödet i handen bland annat.

Somnade halv tio på kvällen av ren och skär utmattning!

Resultatet av det var att jag var i stallet redan 07.10 Jag som annars brukar vara dödergök och vid kvart i åtta är det mitt dåliga samvete som får fart på ögonen!

Hann med TRX och AF på dagen. TRX var roligt och jag känner nu av mina muskler i armhålan... Delta? Och AF (arbetsförmedlingen) är väl aldrig roligt men skam den (jag) som ger sig (mig) för tredje människan gillt så verkade budskapet gå fram.. Får vi se hur länge det dröjer innan jag får ett brev hem igen...


Ridit på M nu i snöstormen. Den verkade bara vara i den timmen som vi red.. Typiskt! Imorgon blir det en ny dag med nya möjligheter...

Nu CSI med Eddie Vanilj och lite snask på det...

Å efter det Frontline Crimes, Roadwars och säkert ett avsnitt av Trafikpoliserna! Jippie!


Btw.. Detta blogginlägg har författats medan katten som uträttade sina behov! Jag behövde inte hulka en enda gång! Å nu luktar det bara parfym =)

 
 
Amanda

Amanda

21 februari 2012 09:09

grymt snygg header!

http://a-manda.bloggplatsen.se

Andréa Bylock

21 februari 2012 09:44

Tack så mycket... Det är Rebecca Svensson som har gjort den.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andréa Bylock - 30 april 2012 08:56


Här har det varit tystare än tystast väldigt länge.. Bloggen är väl det stället där jag tillämpar: har jag inget bra att säga så är jag hellre tyst.. Kanske en devis jag borde applicera på mit IRL-liv?! Kanske har det varit tyst eftersom det just i...

Av Andréa Bylock - 6 april 2012 00:11

Påsken firas ju till minne av a) judarnas uttåg ur Egypten (om du är jude) annars b) Jesus död och uppståndelse (om du är kristen) eller faktiskt även c) du är hästnörd och tror att vi har en högtid som matchar med Påskhoppnigarna. Det är ju omtvista...

Av Andréa Bylock - 2 april 2012 11:29

Idag, den stora dagen då allt ska göras inleds med jäkla huvudvärk! Trots Geisha och soffmysh har den inte försvunnit. Med en tablett och lite städ då kanske?! Har städhets... Slänga, sortera och flytta runt! Dano ska få lite nya prylar i sina contai...

Av Andréa Bylock - 1 april 2012 00:00

Om ni lyssnar på MP i  P3 så hänger ni med på rubriken!   Dagen har bjudit på massor av aktiviteter! Först lite mockning som gick sådär eftersom röva var lite stel och inte alls nöjd med att ha byxor som skavde. Men efter lite uppvärmning var j...

Av Andréa Bylock - 30 mars 2012 22:22


Det händer så mycket knasiga grejer i mitt liv! Saker som medan de händer väcker tanken: är det på riktigt eller är det en dröm?! Mitt livs första casting har genomförts.. Vill dock inte säga så mycket förän jag vet mer... Har inget med hästar att ...

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards