andreavill

Alla inlägg den 27 augusti 2010

Av Andréa Bylock - 27 augusti 2010 23:44

med rubrik?!


Nu är jag laddad inför morgondagen.

Mojje tränar! Tränar är iofs att ta i.. Han springer runt och visar sin talanger och kvalitéer... Sen säger Anna vad som ska tränas mer på och sen åker vi hem =)


C ska få sig en promenad som heter duga.. Eller i alla fall matte! Måste måste ta tag i mig själv....


Sen på kvällen är det liksom en fest som kommer bli roligt... Jag hoppas på efterspel!


Jag håller just nu å kollar igenom min goodiebag som kommit från Norrköping! Det är inte alla goodiebags som innehåller håriga & svettiga nosgrimmor och bakbenspaddar med en härlig gedigen hästdoft! Men jag har den lilla svarta lådan kvar... Jag spar den till lite senare...


Hej!

Av Andréa Bylock - 27 augusti 2010 10:22

Man ska gå på sin magkänslan va? Och vad gör man när den säger två olika saker då??

Eller är det positiva nyhetens behag och den andra känslan den riktiga magkänslan?


Jag är så fattig.. Jag fick lön men den gick åt till hyra och häst innan jag ens visste att jag fått den...


De här blogginläggen blir bara suddigare och suddigare!! Man kan tro att jag är påverkade..

Ett bra inlägg lovas inom den närmsta tiden.. Nu frukost!


Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards