andreavill

Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Andréa Bylock - 11 augusti 2010 22:26

det blidde lite regn i stället för ridning. Mojje överlever ett par dar till!


C gick en minipromenad.. 5 minuter kanske... Såret är fint och matte är lugn i sinnet!


 

 

Låt mig säga som så att flughuvan är numera på i tio minuter innan den skrubbas av, dock vet jag inte om han har några medbrottslingar eller om han klarar det alena!

Jag som skröt om M i början av sommaren...

Av Andréa Bylock - 11 augusti 2010 16:48

Om jag hade obegränsat med pengar, eller i alla fall nästan och all tid i världen skulle jag kunna fixa så mycket bra!

Jag gillar å fixa å spåna på idéer å greja... Fråga Therre-kraken!

Mitt nyaste projekt är antingen ridskolans nya bommar eller profilkläder till ridskolan!

Måleriprojektet är roligt, där har jag två bra "anställda": Lovisa och Angie, jag belönade dom med någon annans kakor idag! Vi har hittills gjort 12 hinderstöd och 10 bommar. Bommarna ska målas en gång till imorgon och sen har vi en omgång med nymålade bommar i färgerna ljusbeige/brunvit? och ett rött fält i mitten.

Ungdomssektionen ska göra ett hinder i lila, rosa å grönt! Snyggt!

Ska kapa lite på två grindar så kan de oxå användas!


Mitt projekt med profilkläder är oxå Therre involverad i, men jag antar att mina tankebanor är i en helt annan dimension än hennes... Arena reklam föreslog att "varför inte göra piké-tröjorna Poloinspirerade.?" Alltså inte en polotröja och pikétröja utan sporten Polo, med siffror å lite coolt.. Vi ska ha en träff för att kolla noggrannare på det!

Jag var oxå in bakom å kollade inne hos Anna-Lena, hon hade gjort de svarta schabraken med orange brodyr! Det blir väldigt snyggt, jag ska nog ordna ett  sånt i allroundmodell till mig själv!! Hämtas imorgon om vi vill!

Mössor och någon slags dragkedjetröja är oxå påtänkt!

Jackor till tävlingssektionen är på Arena för brodyr.


Jag ska försöka få med mig kameran nån dag... Nu när jag har en och när jag vet hur man gör... =)


Nu väntar jag på Ami och Systrarna Backman för lite ridstund! Det går så bra för Brinne, han är en riktig pluspoängare nuförtiden! Guldmedaljör och allt!


C var som sagt utan skydd i hagen och såret var väldigt fint och vi mös en stund med lite öronkli! Gottigott!


Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards