andreavill

Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Andréa Bylock - 15 augusti 2010 22:11

Dagen blev inte så rutten som jag trodde!

Kom igång segt men det blev bra sen, gick en sväng med C och hittade 5 kantareller som någon annan tappat =)


Löshoppning av MBS sen och det gick världs bäst! Imorgon blir det nog hoppträning de luxe i gropen. Förhoppningsvis med hel näsa!

Hoppas på att vi får plats på premieringen 5 september, med Guld-Brinne!

Härligt gäng i stallet, alla tänkbara var där.


Imorgon ska jag packa en påse med böcker att ta med till CB, mina "nya" böcker lånar jag på bibblan förutom två som jag måste köpa!

För det är ju det det går ut på ...Om alla lämnade in sina böcker de inte längre behöver så sparar vi alla pengar...


Jag är oxå i sadelfunderingar!! Ska jag köpa en helt ny, för det finns ingen begagnad som jag vill ha... Eller är det helt galet..?

En presgtige silver star VSD tror jag =)


Jag hittade 380 kronor i en ficka igår.. det var välkommet. Ska försöka att inte handla upp dom direkt nu!


Men okej, hej!

Av Andréa Bylock - 15 augusti 2010 13:05

fick jag... Dock gjorde den mig lite besviken, den blev alldeles för lång.. Och jag är alldeles mojsig i huvudet! Men men...


Idag väntar alldeles för mycket, skönt på ett sätt men synd om mina hästar för de är de som alltid får stå tillbaka.. Det är mitt nyårslöfte till mig själv i förtid.

Prio 1; Mina egna hästar!!


Till veckan fortsätter målandet! Det blir väldigt fint, premiärhoppning blir den 17 oktober på vår lokala tävling för häst!

Det blir hjärtan och rosetter bla. Angie och Lollo kämpar på som besatta!


En sak som stör mig är att jag hade sett fram mot att få köpa böcker på Campusbokhandeln, var ute i god tid och sen när jag skulle boka böckerna hade nån annan redan gjort det. Varför?? Jag vill väl oxå spara pengar.... Nu får jag köpa alla böckerna nya och det är inte roligt, framförallt dyrt! Det är dumt att de inte har bättre organisation kring det...


Nej det här går inte.. Ut för lite frisk luft och må bättre!

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards