andreavill

Alla inlägg den 12 augusti 2010

74

Av Andréa Bylock - 12 augusti 2010 10:41

Så många läste min blogg igår... Det var nytt rekord! =)

Av Andréa Bylock - 12 augusti 2010 10:20

att glassen ska tina ägnar jag mig åt lite spaning!


Märkligt med internet. Mycket har blivit så mycket enklare, tidssparande liksom. Information kan letas upp på ett ögonblick, tänk hur många kontakter som knytits sedan 1991. Jag försökte läsa på om hur Internet och www funkar men det övergick min intelligens... Men oxå hur mycket tid det inte sparar genom de bloggar man bara måste läsa för att vara först med det senaste och så vidare.. Och allt facobookande! Det har blivit lite too much för mig at the mo! Men det reder sig när jag börjar skolan.. Eller inte iofs!

En annan intressant sak som jag hörde på nyheterna i morse (vuxenpoäng) är den man som krävde tillbaka sina femhundra kronor eftersom den 13åring han bestämt träff med på Internet inte dök upp. Då ringde han sonika till flickans pappa och ville ha tillbaka pengarna... Hur tänkte han då? "Hej, jag undrar om jag kan få tillbaka mina pengar eftersom din dotter inte dök upp för vårt bestämda möte som inkluderar sex..?!" Hmm svar "Nej!".....

Stanna vid tanken att Internet stängs ned en dag och förblir stängt.. Undra hur världen skulle bli då!Fundera på det!


NU har jag ägnat mig åt icketeknisk motion på morgonen. Mockning och fodring av fem hungriga och storbajsande Lerheds-hästar. Varav den ena utan hjärna och förnuft... Han blev lite ivrig, eller om han helt enkelt trodde han var framme vid sin hage, så tyckte han att vänstersväng var bra. Bara det att det var en övergång som tog slut och sen ett dike och sen en pyttetall. Han for ner i diket å fumlade igenom tallen och till slut upp på vägen. Tilläggas bör att han hade flughuva som gjorde att han såg ännu mer korkad ut! Han registrerade dock aldrig vad som hände och fortsatte i sin mak till sin hage!


Idag händer inte så mycket, jag är minihundvakt, hunden är mini och tiden jag ska vakta är mini. Mamma har långlunch vilket resulterar i lunch dejt! Gott!


Fjortisvarning på det som följer

Är det förresten bara jag som tittar på SYTYCD? Helt galet bra denna säsong!

Kent är ju bara för rolig! Men hur snygg är inte Robert då?!?! Typ jätte!!


Hej!



Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards