andreavill

Alla inlägg under februari 2010

Av Andréa Bylock - 1 februari 2010 21:36

Jag är nog en svag människa, i alla fall i den bemärkelsen att jag inte klarar att vara vaken många timmar i sträck. Dåligt i en krissituation. Gick upp kvart i nio och är nu dödstrött.... Jag har mycket kvar att göra: se klart på csi, betala räkningar och skriva klart skoluppgiften.


Skolade mellan tio och tre idag. Bilfärden in till uni var tvådelad. Första halvan var hemsk, jag hann äta frukost innan jag kom förbi Statoil, alltså tog det 30 minuter att ta sig dit. Bilar och lastbilar kors å tvärs!! Snökaos som annars bara drabbar Skåne!!


Kom hem och böt om å så svish till stallet. Tänkte först inte rida men sen kom Natalie ut å vi kom på att Raija inte rider på måndagar så vi lånade lilla Jodis. Det är roligare att rida tillsammans med någon annan. En snabb tur bara, det är fortfarande risk att förfrysa någon ände på kroppen... C var pigg och glad! Höga knälyft i snön gjorde att traven kändes som en 7a i alla fall!!


Imorgon skola redan 8.15 så det blir morgonstund och guld i mund igen...

Sen kommer Lena och ska se om någon av hennes sadlar passar till C. Så jag vet vilken modell jag ska leta mer efter...


God natt och dröm härliga drömmar...

Jag drömmer drömmar men minns dom aldrig!!

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards