andreavill

Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Andréa Bylock - 6 februari 2010 23:57

är trött och har träningsvärk!! En väldigt skön känsla... !Träningsvärkskänslan händer inte så ofta, denna känsla denna gång kommer från snöpulsning med mongo-Mojje!! Ja han är Mongo för han "dängde" till mig på örat idag så Rebecca frågade vad det var som lät...AJ! Tur för han att det inte var på näsan eller glasögonen. När Rebecca red så skötte han sig bra, har bara snabb-trav på menyn än så länge.

Brinne skötte sig fint, han kunde alla gångarter själv på vägen..


Plankstek blev min kvällsmat, väldigt gott! Mitt resonemang vid val av dricka var att Fanta innehåller lite mindre socker så jag tar det i stället för CocaCola, men jag lurar ju bara min sockerhjärna! Men tjockmagen blir inte lurad...  ta


Nu ska jag bara spela en gång Mahjong Fortuna... sen gå och sova! Det är ju mitt närmsta jag kommer Fortuna, skulle gärna spela Solex Fortuna lite mer...


Hoppträning gick för övrigt bra. Contessa twolegged skötte sig bra... Nästa gång är det tårta då Carro försökte sig på en handvolt över hindret...


Go natt

50%

Av Andréa Bylock - 6 februari 2010 14:18

av hästarna är motionerade!! Red med Natalie och Jodis, Mörkviksrundan med Olle & Maskot blev det. Djup snö på sina ställen.

Jag kommer slänga den här sadeln när min nya sadel blir ridduglig. Jag sitter som en packåsna...

Har lunchpaus nu, Rebecca rastar Savanne. Sen tar vi M & B. Dock var för sig idag, det blir too much excitment annars...

Eftermiddagen bjuder även på hoppträning med lillastoratutan och SnabbaSanna, Twolegged Contessa kommer säkert!!

Kvällen kommer att avslutas i pratets tecken.. Ami, mamma och jag har stämt träff... Äta gott å prata mycket!


Hej så länge...

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards