andreavill

Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Andréa Bylock - 14 februari 2010 12:13

Oj oj, igår var helt otroligt rolig!!

Jag har väl inte skrattat så mycket på länge! Malin och Fia berättade saker som jag inte ens kom ihåg.. haha
När vi kom till The Ritz så såg det ut som det var världens kö, men de gick rätt så snabbt att komma in... Häftigt ställe som verkligen ska besökas fler gånger!!

Nu säger jag det...! Nackdelen med att folk inte längre får röka på krogen gör att man känner så många lukter... Å vad händer när folk blir fulla, tror de inte att deras fisar luktar längre då eller...??!! Och trots att både syn och ibland hörsel är nedsatt så har jag väldigt bra luktsinne och härledningsförmåga!! Ska skaffa sån där mint-salva som djurpolisen har och stryker på överläppen när dom går in i hus med starka lukter..   


Min snälla lillebror hämtade mig i natt! Jag ska absolut hämta honom nästa gång han vill partaja utsocknes!


Blev lite på hugget nu inför Götebrog, men finns de några lämpliga ställen??!! Jag ska göra ett nytt försök att "ragga" efter ett bra "dansställe"!!

Vi ska absolut testa Buddy Holly Bar i Örebro när det öppnar!!


Jag blev glad över att Malin faktiskt tyckte det var roligt!! Bra dansat!! Men strunta i att ha halsduk på dig inne... Det är ju därför det är varmt!!


Nu stundar tre bruna hästar som ska motioneras! Sen mat hos mamma.... Pommes Duchesse!! Yes!


Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards