andreavill

Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Andréa Bylock - 9 februari 2010 22:39

Skrev igår att jag hade ju inget att ha på mig på lördag, men det problemet löstes över en nätdejt med Cassie i natt... Så nu väntar jag på en ljus jeansskjorta från Gina Tricot!

Och... barabambbambbambbamb...Ett par gröna jeans från Ellos....

Men vill ha röda Converse... låga, i nya modellen "Chuck Taylor All Starr Lights Ox"... Långa svåra namn på modellerna som är snarlika...


Idag var det skola tidigt.. Mamma skulle till USÖ så vi tog sällskap. Räknade matte och fick samma känsla som i "gamla" skolan.. Att man liksom kom på hur det skulle vara. Jag fattade!!  Är grym på bråk, kan multiplicera och dividera som ett geni numera!


Soppa till lunch idag igen haha... Det var inte lika gott idag, blir väl så om man äter det typ tre gånger i veckan! Imorgon en annan klassiker: Mango Raja och ris.. Kanske till och med gör lite kycklig om jag får anledning att fira!   

Här är en uppiggande lista, inte alls cancerogen...

Det är deprimerande att allt, i alla fall nästan allt, vi äter innehåller några såna här "E"-kompisar... Undra hur riktig mat smakar?? "Landet Brunsås" gör ett bra jobb...


Var i Karlstad med sadeln, Cassie var co-driver. En hungrig men alltid lika underhållande en! Jag hade ställt in mig på 1500 kr och en veckas väntetid... Haha, 600 kr och ett dygn skulle det ta! Jag "tjänade" alltså 900 kr vilket gjorde att jag kunde köpa stigläder och sadeltvål! Vill oxå ha ett par Sprenger stigbyglar till, men det får bli när Mojje får en sadel!Skulle vara bra om de kunde ha någotsådär samma storlek. Jag hoppas på att en Arrezzo D ska ramla in i Linnebäck..Ser väldigt skön ut!! Och den fina bruna färgen är väldigt bra för ögat att se på..

 


Red inget idag, spar mig tills imorgon då jag är skolfri. Ska iofs jobba för Lina på kvällen som åker med Vilfora till Karlstad på dagen!


Mojje fick sina fötter verkade igen, jag & han börjar bli väldigt snitsiga på det där! Gudomligt snäll när matte står där med syrebrist i hjärnan och kniper med knäna febrilt! Inte lika devine när maten är i krubban! Gör inget men ser ut som en elaking...


Nästa lördagsbekymmer är håret.. Ska beställa klipptid snart..

Apropå det...Min snälla mamma bokade en massagetid åt mig om fyra veckor!! Hon hade oxå fått tips på sadlar som kanske skulle passa på en häst med bred rygg (caiprinhia) men när hon väl skulle berätta för mig så kallade hon sadlarna för "Indra" och "Kilimanjaro"... Hmm?!


Återstår att stänga ner sig själv och datorn!!

God natt

ps.. Kanske lite spel på spelhallen.se. hmm



Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards