andreavill

Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Andréa Bylock - 8 februari 2010 22:05

en notering.. Radion har börjat spela The Fugees - Killing me softly igen.. Väldigt bra!

Men Owl City's Fireflies är väldigt fin för hjärtat!! Men de sjunger "a sock hop beneath my bed". Jag trodde "a sarcmarc benathe my bed".... Så fel man kan höra ibland..


Försöker komma på något häftigt at ha på sig på lördag... Men de går sådär... Man vill ju ha snygga skor som oxå ska vara sköna... Hmm

Å nåt snyggt i klädväg oxå...


Skickade just ett mail till "Christer" i P3, imorgon ska de göra ett program om kleptomani light.. Två gånger i livet har jag drabbats av det. Första gången på Domus, fyra år kanske. Satt i kundvagnen och jag fick syn på en Snobben-figur i plast, å den vill jag absolut ha. Minns iofs inte om jag frågade mamma men jag stoppade in den under tröjan. Den där paranoida känslan av att inte vilja bli påkommen minns jag än i dag. Å påkommen blev jag ju såklart... Å skämdes mucho.

Andra gången försökte jag stjäla en kattunge från Bäckströms. Maria och jag var överens om att jag skulle ta med den hem, gömde den i en handduk i mitt knä. Men kattungen jamade innan vi hann av gårdsplan.. De sket sig även denna gång så att säga!



Det som återstår av måndagen åttonde februari är att duscha och bädda ner sig i sängen lagomt till "That's 70's show"

God natt då alla..

   

Stöldgods #1 & #2

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards