andreavill

Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Andréa Bylock - 15 februari 2010 21:21

Dagen började med morgonfodring!! Det är härligt just bara för att jag vet att om jag skyndar mig så får jag komma hem och mojja i soffan lite... Var tillbaka i stallet kl ett för lite ridning. Började med Joppe! Väldigt roligt för mig, tråkigt för Anna som har diskbråck! Han är väldigt välriden men arbetsskygg, lite svårt att komma åt honom eftersom jag bara ridit honom tre gånger. Men nyttigt för mig att rida i dressyrsadel som gör att det finns bara en position som är rätt.

 


(Obsession, f 96 Caruso - Jashin)


Red sen en sväng på C. Hon var fin idag, blir bättre å bättre i höger sidan! Det är den nya sadelns förtjänst. Den är än så länge ovan för min rumpa! Det som inte dödar det härdar!!

 



Fick ett kort från Lena häromdagen på fina Office Girl!

Har tagit alla reklampauser i CSI och hitills i Medium men nu är jag klar....

Uni kl 8.15 imorgon! Vill inte...


Det jag menar är ju bara att det är ju skönt att det blir bättre det här året...

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards