andreavill

Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Andréa Bylock - 17 februari 2010 21:26

Det går sådär med matematikräknandet...

Gjorde som alla andra bloggare, skapade en egen bildönskelista. Denna gäller för Scandinavium. Bara 10 dagar kvar nu! Okej, nyttig från och med nu! Jag slår vad att om jag är nyttig så får jag köpa en av alla de grejer på min önskelista. Är jag inte nyttig så får Therese och Ida köpa vad dom vill och jag får bara titta på och skämmas!

Utan inbördes ordning...

 

Mips-hjälm från Back on Track


 

Regntäcke från Horseware, snygg ny färg Java/Brick Red


  Nya handskar från Roeckl, vill ha bruna.


 

Träns från Dy'on, remontnosgrimma is the shit!


  Nya fina "minichaps", oxå från Dy'on.




Den svåraste presenten är dock Zeke, (ja jag vet bilden är från Josefine.)

 

Vi åker ju förbi honom och till och med hälsar på men han är svår att stuva in i V70n.


Nu räknar jag lite mer matte...


Av Andréa Bylock - 17 februari 2010 19:21

Gick en promenad med Mojje på em. Han var inte så arg idag! Han vill bara äta pinnar och granris!

Var sen å hoppade med Jonna och Angelica. Jonna fick till en väldigt bra runda med flyt i galoppen, så Påskhoppningarna är nära!!

Angie jobbar på helt rätt med sin stora häst! Hon kan snurra bra numera!


Provade sadel hos Natalie sen, men ingen låg bra!


Nu övertalar jag mig själv att gå till matteboken, svårt!


Jag garderar mig genom att välja Magnus Östlund, Robbie Williams, Joel Kinnaman, Ryan & Russell från SYTUCD och Jude Law som kavaljer på J & P's bröllop i sommar! Nån borde väl nappa? Bröllop i Medevi brunn med spöken å nordsvenskar är bara få förunnat!!  


Skola fruktansvärt tidigt imorgonbitti. Matte matte matte..... =)

Sen jobba på kvällen!


Tack för mig

och ta dig själv på lite mindre allvar!




Av Andréa Bylock - 17 februari 2010 15:21

Har man två hästar så är en häst halva gänget....   

Jag trodde inte man kunde bli så fjantigt lycklig inombords i "vuxen" ålder som man blev när man var liten. Samma känsla som när man fick favorithästen på ridlektion typ...

Skulle hämta henne i hagen och då var dom på andra sidan bäcken! Stor hage! Men J & J kom på en gång, men lilla C kommer så sakteliga knatandes! Red iväg till slut och när vi kom till det redan livsfarliga gärdet, där står det 99% av gångerna en älg eller ett rådjur, så blev det tvärnit och 180 graders svängom. Orsaken var en höbal som farbror Bernt ställt ut till rådjuren. Jag trodde de fina ögonen skulle ploppa ur huvudet på henne.. Hon studsade förbi och glömde ju snabbt bort det läskiga. På tillbakavägen inte lika läskigt så då gick hon självmant fram och tog sig en tugga! Hon är såpass smart att hon vet att den inte längre är farlig nästa gång vi rider där. Perfekt med ett fikaställe längs vägen!


Nu blir det gårdagens tacopaj igen. Sen ska Mojje Mojjelito gå en promenad! Han gör sin matte inte lika lycklig alla gånger... För han är mest arg.   


Jonna och  Angie (frallan, kryckan, rutan) kl 17 och sen lite sadelmakeri efter det!

Slår på stort och räkna matte ikväll!! Jag börjar känna mig "käng""

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards