andreavill

Alla inlägg den 29 juni 2010

Av Andréa Bylock - 29 juni 2010 22:02

idag har det varit fruktansvärt varmt... okej jag har sagt det förut men idag var värst!

"Nej, barn, fröken kan inte gunga mer för hon har nog feber!" så har argumenten varit!

28 grader är 8 för mycket! På fredag ska några barn få åka till Fallqvist Glas för då är det "raggarbils"träff. Då får vi äta hamburgare och se på häftiga bilar.


Har fajtats med miljarders mygg och bromsar idag. Ami red på Mojje som alltid är snäll, dock lite snabbare snäll idag. Men han mötte två hästar idag och bryr sig inte det minsta om dom. Han vill bara galoppera!

Caiprinhia fick gå på skogsvägen idag, men hon känns "nja". Absolut inte halt eller så men ofräsch. Många orsaker hann jag klura ut innan vi var hemma igen...Sommarmätt, stelhet, ytterligare en sten i foten, kotledsinflammation, tandvärk, för tung matte osv osv!! Men jag blev inge klokare!!! =)


Har hämtat ännu en sadel att prova på Mojje. Bäst hittills är ridskolans Kentaur.


Den här och nästa vecka sen är det sommarlov, dagis har ju semesterstängt så att säga.

Då finns det så mycket roligt att se fram emot. Tänker inte på långa vägar avslöja allt här...


Nu ska jag ta natten, hoppas på lite svalare imorgon..

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards