andreavill

Alla inlägg den 16 juni 2010

Av Andréa Bylock - 16 juni 2010 22:23

Har idag fått känna på egen medicin.. Madde drillade mig, visserligen bara 30 min, kändes som hundra!! Red med C och fick vi träna på massa bra saker, saker som jag på ett sätt vet om men låtsats som om jag inget vet... men nu måste jag väl träna eftersom det nu är out in tha public så att säga!

Hon gillade dock inte att Judson lämnade henne alone på banan. Då visade hon upp sig från sin bästa hoppjerka sida!! Kärlek!


Summan av den här träningsvärken är att det är dumt att både rida "hårt" och gå 5 km..


Jobbade min första dag, det är härliga ungar och ohärliga ungar!! JohnJohn är en stark favvo, likaså Gabbe och Kajsa.

Träffade Oliver och Rasmus på Kronis efter å det var härligt att se dom.


Nu har jag hetsätit vårrullar å ris och too much thai sås!

Duscha och ta hand om min svaga lekamen.

Hej på er...

Ps. generalrep på fredag inför midsommar, en midsommar som jag tror gynnar singeltjejer!!

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards