andreavill

Alla inlägg den 3 juni 2010

Av Andréa Bylock - 3 juni 2010 21:16

Nu är jag tillbaka i verkligeheten.... Har befunnit mig i akademins svårflörtande värld! Jag har bara en opponering kvar och det ska väl gå bra, så imorgon kl 12 börjar mitt sommarlov! Å det mina vänner ska bli fantastico.

Sen följer massa veckor på Lonnhyttan som lektant å det mina vänner ska oxå bli fantastico!

Vad har hänt den här sista veckan då...

o Prova-på ridning i lördags, en ramlade av! Flickorna red jättefint på slutet, det känns skönt för framtida stallskötsel!

o Dressyrtävlingar hela söndagen, förflöt väldigt bra. Fina ritter från våra ekipage. Kul med Marie och Nikita, kul för Therre att hennes rosettsamling är komplett...

o Påbörjat och avslutat examensuppgiften...som i ett nafs! Men det känns, efter att ha läst de andras rätt så okej.

o Hunnit med ett par härliga ridpass på Caiprinhia! Nu har hon tappat en sko. Igen, men Jacob kommer i morgonså då är vi fit for fight igen....

o Joppe-plutt har ont i foten så han är alldeles ensam inne på dagarna!


Det här kommer hända i min närmaste framtid...

o Test på torsdag, får se hur de går!

o Hoppträning på lördag

Å sen vet jag inge mer....

Har som lite tillt i hjärnan!

Ska unna mig en ny klänning och ser fram mot midsommar, då har Madde bestämt praktfylla .. Haha


Kalle Baah 30 juni!!

Okej hej påre...

å nej Mojje har fortfarande inte tappat tänderna, haha

å inget annat har har ändrat...

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards