andreavill

Alla inlägg den 15 juni 2010

Av Andréa Bylock - 15 juni 2010 20:28

Började dagen med att lämna igen massa böcker, skönt att bli av med det! Nu är det bara att försöka finna höstens alla böcker någonstans... Men det löser sig tror jag.

Förhoppningsvis läser jag naturvetenskap, lite biologi och fysik den första halvan.

Nu kollar jag på hur många som sökt till "mina" kurser, iofs har jag garanti eftersom jag läser ett program men ändå lite intressant...21 st har sökt samma som jag i första hand, men bara en utav dom utanför ett program.. Så det blir nog bra om man bara blir runt 20.

41 st hade valt lärarprogrammet engelska i första hand...


Jag åkte till ridskolan för lite hoppning med tjejerna.. Det hela blev till en happening... Två avramlingar. Madde får, som vanligt, skyla sig själv och Carrs häst tränade på pirutetter idag!! Emelie var på härligt humör som gjorde hela ridpasset till en fröjd! Inte!! en tjej med mer negativa tankar om sig själv är svår att hitta!! Men söta är dom i alla fall!

Åkte, efter lite skvaller, hem och i Linnebäck stod polisen och hade blåskontroll!! Haha... så det blev oxå ett happening!

Försökte spetta lite stolp sen, men lättare sagt än gjort i stenröset Boviken! Fick ner en av fyra tänkta... Okej nu får Joppe i alla en okej hage..

Red en sväng med Jódis och Raija. C var lite tlött idag! Men okej, nu måste jag snart gå till banan... blää!


Håller på med mina sadelproblem.. vi har alla olika gnissel som ligger. Lollo har kanske en som passar, ska försöka få till ett lån innan hon åker till Barfelona!

Hoppas oxå på att vår brodyr blir färdig snart.. Vi kommer synar i alla fall.. Dock inte i klass med LiRFs gamla jackor men nära!! Funderar på om vi ska slå till med rosetter i samma färgkombo, som clear round...?! Jaja.. vi får se..


Nu kokar min färskpotatis och sen blir det jordgubbar till efterrätt!! Lilla midsommarafton!

Therre hälsade att hon ville äta födelsedagsmiddag på fredag, men vad ska jag skaka fram som present...

Alternativ:

o Upplevelsekort från nöjesparken Linnebäck. Rodeo IRL och andra spännande aktiviteter...

o Ett eget händigt smycke, med en ridbana på. Gjort av aluminiumfolie och lim.

o Prova på-terräng i "min" grusgrop (det är Roger och Maggans, jag vet men min status blir lite högre av "min") Häst: valfri

Å sen vet jag inte mer...

 Hej svejs!

Börjar jobba i morgon. Lite spänd eftersom risken att försova mig är stor... 7.15 är sjukt tidigt!

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards