andreavill

Alla inlägg den 11 juni 2010

Av Andréa Bylock - 11 juni 2010 22:43

En dag som denna är sällsynt... Inträffar inte mer i den här generationen Bylock. Nästa som tar studenten är Becca och Fia...


Dagen började med en tur till Marieberg... Så här i efterhand inte så smart eftersom det blev så dyrt!! Och att jag inte hann med hästarna... :-S

Skynda hem för att byta om och sen till Isaks skola (har fortfarande inte riktigt lärt mig vilken som är Bergslag och vilken som är Bregårn...) Kollade på traktorer med mormor och Becca. Såg även en skatbebis!! Gullig

På timsbron var det student mottagning och hela altanen blev full... Härliga Matilda kom till slut... Hon är en "energyboozt" så det heter duga!! Massa god mat och Ida njöt i fulla drag!! Så nu på kvällskvisten har jag varit hos C... imorgon ska jag rida...


God natt!


Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards