andreavill

Alla inlägg den 26 april 2010

Av Andréa Bylock - 26 april 2010 21:53

Jag vaknade av två mms på nåt konstigt? Vad var det Josefine?? Nån slags karate.. ?

Ang självförsvar har jag kommit på massa bra repliker att ge igen med.. Ska bara komma ihåg dom till nästa gång!


Av Andréa Bylock - 26 april 2010 15:12

finns det där man kan handla hästgrejor! Bra för mig!! =)

Jag köpte ett putsankare.. 25 kr enbart.. Ska köpa betfor där nåndag när jag känner mig stark. Det fanns mycket bra att ha grejer där. Om jag inte hittar nåt fleecetäcke på hööks ska jag köpa det bruna med grön & blå kant som fanns där..


Mitt dörrhandtag på min bil har gått sönder så nu måste jag öppna förardörren genom att gå in på passagerardörren, gäller bara att komma ihåg att inte låsa den för då får jag krypa genom bagaget för luckan går inte att låsa. Känns inte alls misstänksamt när en stor människa ska kravla sig från bagaget å fram å då finns det liksom ingen anledning att ens öppna dörren för då är man inne...!!


Till hästen och den där förbaskade banan... Men det går säkert bra idag!!

Sen hem å försöka tömköra Mojje, jag önskar mig ett par tömkörningstömmar när Caiprinhia fyller år...


Ska jobba lite sen!

Tack hej!

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards