andreavill

Alla inlägg den 8 april 2010

Av Andréa Bylock - 8 april 2010 22:13

på pizzan som gör sig i ugnen!

Ca tio minuter... eller mindre eftersom den låg i bilen en timme eller mer! Jag var på ridskolan och skulle hämta schbraken och oxå åka till Konsum för att få hämta mitt nya röda schabrak och Beccas nya ridbyxor! Men schbraken på ridskolan glömde jag och jag fick inte hämta paketet eftersom jag hade inget körkort med.. Men ursäkta jag är där väldigt ofta å handlar, garanterar att damen i kassan visst känner igen mig men är principfast!


Söla med Therre och Linda.. Det är så skönt att prata om ingenting och allt!

Vill lägga till Bellman som en favorit! Han är trots tio år på ridskolan den keligaste häst jag vet! Skrubbiskrubbi hela tiden!


Imorgon är det skola på em, dock ska vi försöka bena ut lite ordklasser, predikaktiv och nominalfraser innan. Varför fick vi bra lärare i engelskan som är rätt så simpel och en halvblind helt ordblind lärare i svenskan som är svår.. ?? Logik?


Mine djur fick bara bli borstade idag, jag hatar regn! Dom dagarna önskar jag att jag hade nära till ridhus!!


Nu blir det slutet på Supersugen och en pizza! (Mimmi!! en konsum-Tropicana!!)

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards