andreavill

Alla inlägg den 12 april 2010

Av Andréa Bylock - 12 april 2010 20:57

havregryn är inte så roligt! hur kan man vara så rund fast man aldrig lagar mat eller ens äter... Jag skulle handla i dag å de enda som jag kom på var bröd och mjölk. Fick liksom ta äpplen å päron och lokavatten och glass bara för att.

Nu ska det bakas potatis. Linnebäcks nationalrätt!!


Red på C på banan, slö!! Så nu blir det lite mer havre och jobba på med kondisen! Ute är hon alltid så pigg, dock inte så ridbar!! haha, ligger som ett streck på grusvägarna i skogen!

Mojje har matte-fritt! inte för han vill utan för att jag inte hann!

I Örebro i dag för att plugga! Inte så värst mycket av det kan man säga.. Lite mer av gråtande tonåring på fiket, afrikanskt barn i ambulans och inte en endaste snygg kille. Totalt ovärt ur plugg synpunkten men härligt ur bara-vara tanken!

På väg hem tog jag svängen genom stan å fick syn på triple-M's. Helt galet längesen jag såg dom två stora, den lilla har jag inte sett live! De var så tokiga och gulliga och stora!!


Nu CSI och sen lite ordklasser eller vad det nu heter...

Av Andréa Bylock - 12 april 2010 10:24

är så hungrig just nu så jag kan dö..

Har ju mackor så det är ju bara att göra sig en frukost!!


Ska till skolan en sväng, grammatikplugg....


Solen skiner!

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards