andreavill

Alla inlägg den 23 april 2010

Av Andréa Bylock - 23 april 2010 21:42

Skitskola, åkte 1 timme dit för att höra honom prata gamla minnen i 40 minuter och kanske lite läsinlärning i 30 min sen slutade vi och jag fick unna mig lite Ikea.

Red snabbt eftersom jag skulle jobba. Sen pizza och nu tinar jag glass.

Ser mkt fram mot imorgon kväll!!


Hej!

Av Andréa Bylock - 23 april 2010 08:25

att gå upp en timme för tidigt!! Eller jag trodde vi började nio, så skickade jag ett sms till susse; "Åker nu". Så kom svaret. "Vi börjar tio." Fan fan, har hänt en gång tidigare i mitt liv.. Men nu kan jag ju lyssna på p3 å sitta vid datorn när jag äter frukost!

Å nu höll jag på allvar på att ge upp när Hanna sa att "nu ör klockan fem över halv sju"... men jag lyssnade visst på en podsändning.. haha!


Igår red jag på vilddjuret. Hon hade ett rakt bett som tydligen saknade funktionen fortsätta rida bort från hem. Men den snitsiga funktionen "vända hem och bli lite stirrig".

Var inne redan halv 8 igår.. Å då blir jag helt vilsen. Satt bara i soffan till halv tolv å bara tittade! Tog iofs bort julstjärnorna =)


Idag ska jag rida på Joppe, en liten jogg. Han hoppade för Niklas igår så han är nog lite trött i kroppen, kraken.

C ska nog få gå till banan å träna framåtbjudning.

Mojje skulle nog bli glad för om han fick komma med ut...


Jaja nu ska jag kolla vad jag ska köpa på Hööks då de premiäröppnar i Örebro på torsdag. Therre å jag är vip, tillsammans med alla andra ungefär. Bara att anmäla sig på hemsidan... haha

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards