andreavill

Alla inlägg den 10 april 2010

Av Andréa Bylock - 10 april 2010 23:12

Här behöver man inte ha en klocka, för det är bara att lyssna efter ljudet från crossar, mopeder och andra vrålåk för att veta att tiden verkligen är antingen för tidig eller för sen!

Nu är det någon idiot-granne så står och testar sin motor på sin garageuppfart! I går åktes det cross/moppe halv tolv!

Men då kan jag med lugn i sinnet spela hög musik eftersom ljudet från en cross utan något som helst dämparsystem rättfärdigar all aktivitet på min tomt!!


Har ätit med flickers! Fint.. vore ju synd och tro att vi varierar oss. Om jag inte tar samma som de andra eller det jag tidigare ätit så blir jag besviken och ångrar mig alltid!

Imorgon en fin sovmorgon, men eftersom jag bor i Linnebäck så är det väl någon som promt ska klippa gräset/testa moppen/sladda på gårdsplan osv osv...


Tack för mej och hej!

Av Andréa Bylock - 10 april 2010 14:53

Jag har en galen kanin som har rally på mattan! Hon hoppar in och ut ur buren, hon är kanske glad att den är ren! Ska se om jag kan transportera henne till Emelie för lite kloklippning!


Hämtade mina grejer på Konsum, trodde jag hade beställt ett rött schabrak men de hade jag tydligen inte för det kom i marint istället. Å nu när jag kollade igen så såg jag att de var slutsålda så det var ju bra för då har jag en poppispryl =) Jag som annars är lite avig å alltid har annorlunda än alla andra!

Åkte med brallorna till Rebecca å 164 är ju litet så in i norden!! Pyttepytte! Men hon är tydligen så pytte å det måste man väl vara om man får plats i en 14 tums sadel...haha


Ska rida på gänget idag! Red på Joppe igår å han var stel, kraken. Hoppades för Niklas i torsdag. Men ändå rätt så fin, lite tung i framänden bara!

C fick gå till banan å bli longerad! Varje gång hon gjorde halt var hon tvungnen att blåsa ut luften, som dom låter när dom blir uppskrämda! Å då skrämda hon liksom upp sig själv! Kunde ta galopp direkt från skritt, stolt matte. Har inte longerat mer än en gång på ett år!! Å sen så gick vi så fint och trötta hemåt!!

Mojje går numera på promenader. Väntar ivrigt på att framgaddarna behagar ramla ut! För sen ska han åka till Atg i Karlstad och Tand-Karin. Mamma väntar inte lika ivrigt eftersom hon ska få äran att köra oss dit!   

Kanske går förbi och testar en sadel när vi ändå är i kvarteret!


Ikväll är det plankstek! Ida, Therre och Cassie.. Stackars Ida hon är förkyld fast hon har födelsedagsvecka!


Nu blir det sallad så jag inte tynar bort i anorexia!!

Hej!

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards