andreavill

Alla inlägg den 20 april 2010

Av Andréa Bylock - 20 april 2010 21:34

Det är min bästa genrer! Om den fanns på Jeopardy skulle jag var grym!!


Åkte till stan för att handla mjölk. Kronhallen var stängd!?! Skulle piffa för öppningen av Maxi imorgon.. Va fan! Åkte till mormor för att lämna kakor.. Var hon hemma? Nej!

Så då åkte jag till Lidl! Det är så svårt att handla där.. Rörigt!


En promenerade jag med Mojje, longerade Joppe och fixade och dolade å nu sitter jag här å väntar på Cougar Town!

Av Andréa Bylock - 20 april 2010 12:09

har ingen mjölk hemma och då kan man ju inte äta traditionell frukost. Så det fick bli glass, det är ju i stort sett frusen mjölk!


Tog mig själv en ledig dag idag.. Det är ju visserligen "föreläsning" men det är så vädelöst så det är inte värt två timmar i bil för att höra honom prata med de andra damerna på första raden om deras problem, hans barn eller nåogt annat ointressant!


Jag/vi fick VG på våra mattearbeten. Det känns bra! Så har vi tur kanske jag får VG på hela kursen...


Idag ska jag rida på Joppe och longera C, det sägs att det ska bli skitväder. Så jag passar på idag eftersom jag kan lata mig i morgon. Eller förresten inte, jag och Birgit ska ju på datakurs i Kristinehamn =)


Hej

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards