andreavill

Alla inlägg den 22 april 2010

Av Andréa Bylock - 22 april 2010 13:00

Sista april fyller Caiprinhia år. Hon tyckte sig inte vara sämre än självaste konungen så hon bestämde sig att 30 april var en bra dag för utkomst.

Så Caiprinhia har gett mig sin önskelista så ni god tid hinner inhandla alla paketen.. Det är ju en vecka och en dag kvar...

        alla grejjor från Filippa's.


Sen önskar sig hennes matte att hon går in i transporten, för då får man åka på födelsedagstur till Karlstad. Där får man prova sadel och få tänderna tillfixade. Har man tur kanske hon kan få en hästsko i guld på en framtanden.

Och när hon har finare tänder och ny sadel kan de träna så de blir jättesnygga och då får Caiprinhia åka till en kille nästa vår...   

 

Favorit Ask



Hon hälsar att hon inte vill ha Red Mills musli eller bli lastad på sin födelsedag!


Tack och hej!

Av Andréa Bylock - 22 april 2010 10:12

Jag vet inte, det kan lika gärna stå en lastbil med strålkastarna på för så skitiga är fönstren och mina morgonögon är inte riktigt vakna! Jag tänker inte tvätta några fönster eftersom det snart är dax för höst igen... Och dessutom är det skönt med lite insynsskydd!

Ska ju få en ny granne mitt i vad vi kallar för sommar. Roligt kan en del tycka, förvisso men det innebär oxå oanmälda besök. Inte så att jag har socialfobi eller så men jag måste alltså ha städat hela tiden utifall grannen beslutar sig för ett spontanbesök. Eller får kanske hålla datarummet städat för det har egen ingång å så ha kvar samma messy style på de övriga 80 kvadrat... ?? Jag har inte beslutat mig än.. Det sista alternativet är att inte öppna när hon knackar på, bör då komma ihåg att låsa dörren... Hmm det blev besvärligt!


Valde att inte åka till skolan idag heller.. Nu vet jag inte vad som blivit med mig? Jag var rätt så flitig på att ha frånvaro på gymnasiet men har skött mig splendid på Uni.. Kan bero på läraren, eller lärare är väl synd att kalla honom. Tjötgubben!


Nu ska jag prova mig på att logga in på ridskolans hemsida å skriva in att det är tävlingsmöte... Vill inte det ska bli "hoppsan" å allt försvinner..

Men försvinner hela tjotaballongen så är det möte den 3 maj kl 19!!


Hej hej

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards