andreavill

Alla inlägg den 28 oktober 2010

Av Andréa Bylock - 28 oktober 2010 21:53

Idag har varit en lång dag.. Började kl 7.15 med avfärd mot Uni och tenta.. Det gick nog rätt så bra. Kanske inte VG men Gi alla fall.. Eller...?!

Sen hemåt igen, Mojje blev skodd och morötter levererades!

Rida på C som var trött och seg... Tyckte att det var onödigt med Angel-sällskap! Det räcker med en häst till all uppmärksamhet!

Lasttränade med morhoppan.. Nja är väl svaret på frågan om hur det gick!

Sen med Ami för att gentjänsta lite. Trixade med mamma N och bebis N. Det gick fint!

Kronhallen för födoköp och sen hem! Efter lite fiskpinnar sitter jag nu här och funderar på varför de jag köpte hette "Torskfiskpinnar" och de andra som oxå fanns att välja på hette "Ugnsfiskpinnar".. Men vad är de gjorda av?


Funderar oxå på hur många rykten som kommer börja cirkulera ang. hästolyckan på Degerforsvägen. Skönt att alla vet precis hur det gick till och att de oxå vet precis hur det hade gått att förhindra... Jag blir trött på alla som tror sig veta bäst!

Ungefär när försvann all eftertänksamhet och logiskt tänkande.. Samtidigt som Hello Kitty gjorde entré i vårt land.. Eller Basshunter.. Eller när alla barn drabbades av EMO.sjukan


Jag vet inte och i och med det säger jag hej!

Jag säger hej till Eamon imorgon... Help me är min inledningsfras som sen följs av... Acctually my problem isn't even here yet, my friend is in its way with it as we speak.. Walking on the motorway! Haha!

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards