andreavill

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Andréa Bylock - 10 oktober 2010 22:42

Jag hissar!

Mojje; red en sväng på ridbanan nu på kvällen! Han skötte sig så bra, som bara Mojje kan! Efter femton minuters vingel så var mitt hjärta mer än nöjt så då fick vi gå tillbaka till stallet! Han är så galetgullig!


Jag hissar oxå Angel som var alldeles busig idag när hon fick longera sig... Eller så var det nån annan orsak till bockarna =)


Caiprinhia får oxå en hiss, dock var hon lite tjurig å långsam när vi började dagens arbete men sen blev hon fin i traven. Red i pannlampans sken. Slog på stort och hade helljuset på!! Det ni.. Going crazy...??!?!


Dagens tips till er från mig. Rid gärna i gummistövlar men hade det i beräkningen när ni ska sitta av, ont under fötterna!! Ajajaja... Eller kanske jag som är lite för tung för mitt eget bästa..

Jag skulle gärna ta ut LL men tänk om C meddelar att matte är för tung haha!


Har idag umgåtts med flickorna från Lerheden en stund.. Även om dagen inte var så upplyftande så saknar jag det livet lite...


Nu är det dax för Sensing Murder och kvällsmat...

Av Andréa Bylock - 10 oktober 2010 01:17

Nu är lördagen till ända   

Det blev en ingenting kväll hemma hos Therre.. Voltige visades på Eurosport, så nu är vi redo att dra igång "Botorp boppers". De är helt galet smidiga och starka.

Vi kom fram till att vi med nöd och näppe kommer upp med pall, stigbygel och en muta som får hästen att stå still. En tysk kom upp genom att hålla lite i svansen... Svansen?!

En rymdfarare vann, en clown blev oplacerade, hur det gick för fågelmannen vet jag inte?!


Pappa och jag, mest pappa dock, bygger infångare! Det är bra att det finns noggrannhet i släkten, men det behöver inte vara kungligt! Fyra stycken är nog klara imorgon.


Nu blir det några sidor med E=MC2....

God natt!

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards