andreavill

Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av Andréa Bylock - 1 oktober 2010 20:57

Nu fredagsmyses det för fullt.. Pizza, traditionsenliga dillchips och cola!

Nu ska jag snart åka tillbaka till hästarna å ge nattamat.


Caiprinhia bjöd på en härlig tur, Mattias var stöd. Han sprang som en besatt. Hon var fin redan från början, lugn i galoppen oxå.

Mojje ska oxå få sin tid.... Igår var jag ute å pysslade, hade då träskor å fast jag hade det så upplevde jag honom som stor. Han måste växt igen, mäter honom så fort tillfälle ges =)


Helgen bjuder på hoppträning,dressyrtävling och pyntning.


Praktiskt tips:

- Ät inte kexchoklad om du har munblåsor!

Egenupplevd smärta!


Angel har varit på turné! Torsdagen påbörjades halv 8 med färd mot pitstop; Eklunda. Sen var det lektion på Uni, helt värdelöst. Redovisning av typ: jag måste vara präktigast i klassen! Planscher och sånger högt och lågt. Susann och jag hade 3 minuter prat sen var det färdigt! Klart och betalt!

Sen tillbaka till Eklunda för att hämta upp Angel och medhjälparen Malin! Mot Strömsholm. Dr Florian tyckte det var bättre, dock hade hon bara gått upp 2 kg men nu är det fri tillgång på mat. Behandlad igen dock.

Åkte halv åtta och sen hemma igen halv sju på kvällen. Var då väldigt tom i huvudet då.. Fyra mackor och en kexchoklad var dagsransonen. Jag är nog som en reptil, äter ett par gånger i veckan. Växelvarm!


Har idag varit fritidsfröken i Granbergsdal. Fruktansvärt ojobbigt, 4 barn å  2 fröknar!


Nej okej hej!

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards