andreavill

Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av Andréa Bylock - 22 oktober 2010 19:24

Jag är på fruktansvärt dåligt humör just nu!! Det beror på flera saker...

o Jag hinner inte med mina hästar på det sätt som jag vill eftersom mitt sociala liv inte är där mitt hästliv är... 

o Vill ha en bil med drag så jag kan åka till ridhus och på så sätt greja med hästarna eftersom det är stenhårt här hemma redan!

o Jag blir på dåligt humör när saker inte görs rätt... Å då blir det jag som får ordna!

o Jag vill ha mer sällskap i stallet... Träningssällskap! Eller i alla fall ridsällskap! Eller en jäkla ridbana!!


Summan är alltså att det inte är mycket rätt nu...

Tenta på torsdag, kommer väl funka bra men ändå lite osäkert!


Så det är ingen idé att jag skriver här förän jag är på bättre humör!

Hej



Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards