andreavill

Alla inlägg den 24 december 2009

Av Andréa Bylock - 24 december 2009 20:57

Läste på Aftonbladets.se att en man hittades ihjäl frusen i sin bil i England! Hur fasen kan man frysa ihjäl när man är vaken? Och ytterligare tankar om det är ju hur ser det ut! Det arktiska vädret som drog in över de Brittiska Öarna hade en temperatur på 15 minus! 15 minus!! Det är ju så att norrlänningarna skrattar högt på sina skotrar i sina björnfi**or!

Ja bara en liten tanke!

Av Andréa Bylock - 24 december 2009 18:45

Sitter i soffan på Timsbron,är proppmätt. Välling-svimman, palt koman har infunnit sig med besked! Jag vill bara vila mig en liten liten stund  


Mormor sitter i soffan brevid och håller låda! Farbror Ulf vill bara åka hem. Mamma har varit på hugget men det har lugnat sig!! Pappa bjöd till och med mormor på O.P Isak fick mest klappar, mest flytta hemifrån-grejor!

Jag fick en jättefin ljuslykta av mamma, en stor i glas med en "hylla" i så man kan ha "saker" under: kaffebönor, stenar eller vad man nu vill.Tror det blir supermysigt!

Traditionsenligt fick jag raggsockar! Ficklampa, en fin röd hårfön, DKNY parfym: Green Apple, en prenumeration på Ridsport.

På lördag ska jag mellanlanda på Marieberg och spendera lite julklapsspengar! Stövlarna från Ecco och kanske en JetSet klocka

 

Ge mig tips på bra plattänger!


Snart hem, Madde kommer och är tjock tillsammans med mig!  

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards