andreavill

Alla inlägg den 3 december 2009

Av Andréa Bylock - 3 december 2009 18:56

torsdag om du frågar Caiprinhia!

När mamma och jag åkte upp på lunchen för att lägga på bandaget på foten så hon kunde gå ut så tappade hon en tand! Mamma matade henne med morot "- Jag tror hon tappade en tand!?" Jag tänker lite snabbt "Ahh eller hur!" och säger "- Oj då!". Jo visst var det en liten framtand, närmare bestämt I2!

Mamma ledde ut Caiprinhia! Ni som känner min mamma trodde kanske att malarian skulle vara botad innan detta hände men hon tänkte väl att en trebent häst springer inte så långt!   Å Jódis fick följa med ut, hon uppskattar att vara i samma hage som C inte kanske så mycket för sällskapet utan mer för att C's matte är en hejare på att mata!


Skyndade snabbt tillbaka till skolan för lite kopiering!! Meningslöst, känns som om jag borde skänka mer pengar till WWF för jag förbrukar väl några träd i veckan med tanke på allt som jag kopierar. Å sen skyndade jag snabbt tillbaka till hemåt. Ett snabbt stopp på Kronhallen där man kunde gå genom nya ingången idag.

Väl i stallet blev jag lite orolig för det var så tyst så jag trodde att hästarna rymt från sin lilla hage, men de stod så snällt å väntade på att få komma in.

Ulrika und ich började operera för U hade bestämt för sig att det var nåt där. Mycket riktigt kom det fram en sten, en sten så stor som en ärta! Kan tyckas lite men den hade gröpt in sig i strålen på ett sätt så vi fick använda en söm för att peta ut den. Så nu har hon bandage igen med Streptocilin och bomull i. Hon kommer bli som en ny dag när det här väl är fixat!! Nu är det sisådär med den där julklappen till hovslagaren...


Restaurant Linnebäck bjuder idag på klassiska Bruna Bönor med Potatis och Bacon. Till efterrrätt microvågad majs!

Sen kanske Mojje-lille får sig en borstning. Han den kraken har så ont i fötterna så han kan knappt gå! Å till helgen måste jag verka lite så han håller sig i skick!!


Tack, hej

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards