andreavill

Alla inlägg den 7 december 2009

Av Andréa Bylock - 7 december 2009 15:16

ohh lala måndag igen!

Helgen gick snabbt som vanligt, måndagen oxå faktiskt! Nu sitter jag här, väntar på att potatisen ska bli klar! Det är nog min bästa bas-grej: Potatis. Man kan göra så mycket av bara den lilla.

På lunchen fixade jag tre julklappar. Köpte Betfor på vägen hem. Det var 50% på alla hästgrejjor! Då får jag känslan av att om jag inte köper nåt så får jag svårt att andas så jag köpte, för min egen hälsas skull, en mjuk borste och en Likit Morots sten + 2 säckar Betfor! 172 kr. Klart och betalt!


Ska skynda mig att käka för sen ska jag ta in hästarna. Piss väder! Ingen hovslagare än!! Det blir nog att ringa Jakob från Khamn snart!

Mojje är fortfarande lika söt! Han älskar sin matte!

hej hej

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards