andreavill

Alla inlägg den 4 december 2009

Av Andréa Bylock - 4 december 2009 22:46

är snart slut!

Idag var en kort dag på skolan! Skönt, men vi hade rätt så roligt på sv/eng!

Stallet sen igen, var hos C fyra gånger! Fodra morgon, släppte ut, mockar & fixar å sista svängen upp var med morötter! Hos Mojje var jag bara en gång! Det är stiltje med hästarna nu! Båda är rätt så ömfotade så jag kan inte greja med Mojje för han kan knappt gå. Måste försöka komma i väg till Botorp nån dag så han får känna lite mjukt under tassarna.


Mamma å jag såg Luftslottet som sprängdes! Helt okej faktiskt. Dock var böckerna väldigt mycket mer fängslande. Filmen är dock en sammanfattning med många bra bitar bortvalda!


Imorgon ska vi vara hos Madde på kvällen. Det var alldeles för länge sedan som jag träffade henne! Blir roligt och härligt. Diskodans och Malibu är helt rätt för mig känner jag! Min nya jacka från Jon & Jonna är oxå helt rätt för mig     




Hittade även en hel sida som är helt rätt för mig! Härliga färger, mönster och modeller! För tankarna till Irland som är ligger mig lite varmare om hjärtat än andra länder!

www.joulesclothing.com

Den häsr snygga västen kommer där i från

 

Och den här snygga tröjan som jag kan ha istallet och annars!

 

Okej, jag vet att man ser tjockare ut i tvärrandigt. Är lite en princip jag har att inte ha randigt på det hållet! Men den har så många andra plus så jag bortser ifrån den lilla defekten!


Nu ska jag nog ta natten eftersom hovslagare Mats skulle ringa imorgon efter han har varit hos Malin... Alltså man har inte den blekaste när han ringer! Alltfrån kl 9 till kl 13... Å val av dag är inte heller helt fastställt, allt enligt tidigare erfarenhet!


Natti natti


ps. Dagens "jagälskarmatte" går 100% till Mojje

  Bilden är kriminellt tillhandahållen, utan tillstånd, av  Rebecca Svensson   

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards