andreavill

Alla inlägg den 19 juli 2010

Av Andréa Bylock - 19 juli 2010 23:48

Idag är det måndag.. det betyder teve-kväll. Insett att när kl. är 21 ocj CSI börjar så är jag bara halvvägs i mitt hästliv så mitt nya måste är Dr Drew... å samtidigt Sex education på trean så det blir att zappa järnet!

Carine höll mig sällskap i mitt ostädade hem!


Jag tömkörde Mojje och han var sådär idag... Först inget sen allt å tillbaks till inget.. men är man tre så är man! Å då är man söt! Han är ståtliga 166 cm nu!


C har varit ute flera timmar idag, dock hade bandaget kasat ner lite men jag tror inte det är nån vidare fara. Mamma hade ju köpt ett fint flugtäckte till C men det var tydligen farligt så när det kom på så vart det paniksprutt... Men otacksamma häst! Där fick jag för jag påstod att inga minussidor längre fanns.... Jajaja!

Har filat på fötterna som börjar likna klövar nu!!


Jessica har ridit på Brinne idag. Sofia på Savve. Härliga härliga familj, genuint härliga rakt i igenom! Mamma Ann kom glidandes på hojen oxå!! Coolt!


Imorgon blir det fullt ös.. just nu kan jag dock inte komma på en endaste grej... öhh?!


Unnar mig lite sovmorgon kanske... hej hej!

Av Andréa Bylock - 19 juli 2010 10:50

Lite snabb update eftersom jag har så mycket annat göra.... eller inte!

- C är ute några timmar på fm och em. Kanske lite väl mycket myror i brallan men är man fyra år och dessutom måste vara still så blir det lätt extra raketfart!

- Mojjes försvunna flugmask är nu återfunnen och alldeles äten på. Jag har mina aningar om att det är den lilla med vassa tänder som varit framme. Den hittades vid telefonstolpen, jag har letat där noggrant så jag tror att den är ditburen!!

- På torsdag ska jag ta blodprov eftersom vi kan ha en gen som är muterad och på så sätt förstör upptaget av kalk i kroppen... Jag tänkte direkt att varför kunde mutationen gällt något bättre än kalkupptag.... Typ fettupptag??

- Ser fram mot helgen, på onsdag blir det både frissan och Örebro. Varför egentligen? Chansen att få valuta för pengarna är lika med nöll eftersom antalet attraktiva besökare uppgår till ca 12.. i lämplig ålder för ett mammakex uppgår antalet till nöll!!


Okej... nu ska jag äta nåt riktigt... Eller spela lite spel först bara.. bara lite lite!

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards