andreavill

Alla inlägg den 17 juli 2010

Av Andréa Bylock - 17 juli 2010 21:09

Idag har det varit en helt vanlig lördag.. Trodde dock att det var söndag. Åkte ner på stan för att hämta de stora sprutorna på Apoteket å alla affärer fram tills Hälso Livs var liksom stängda å inget folk på stan....

Stora sprutor och morötter införskaffades.

Vidare till stallet och gullegrisen. Hon var så duktig, hade stått inne själv en stund utan att gå bananer.

Hon betade, borstades och mös. Lena kom och gav meducin. Metcam går hur bra som helst att få i henne och penicillinet är oxå problemfritt.

Nu när det går att lasta så är det ju dumt att sälja henne eftersom då finns det inte längre några dåliga sidor hos henne! Såklart vi kommer få lastträna lite till innan det går som blixten men hon ska få bli hel i benet först! Imorgon ska jag byta bandage och då ska jag försöka ta några kort på hur det ser ut!

 

Är hon inte det gulligaste ni sett?

Imorgon ska jag försöka göra en liten hage på gräset så hon kan var där medans man fixar i stallet.

Mamma har handlat ett flugtäcke på My One i Strömstad. Halva priset och allt!! Perfekt!



Där finns oxå mitt favvogodis i hela världen... I Schweiz "upptäckte" jag det och har inte funnit det nån annanstans än på godisaffären i Nordby!

  Såg att det fanns M&M's mint crisp! Det vore nog gott oxå


Borstade på Mojje på kvällen, han skulle och behöva ett flugtäcke. Men eftersom Brinne har sånt kli i munnen kommer det inte att få vara helt så många timmar...

Fick fina fötter, har fått in värsta snitsen så snart kan jag kalla mig hovverkare av grad!


Nu ska jag kolla på film och sen sova. Det är jag som ger hästarna frukost imorgon.

Natt å hej!!

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards