andreavill

Alla inlägg den 4 juli 2010

Av Andréa Bylock - 4 juli 2010 23:56

under sängen?

Har haft dörren till sovrummet öppen på em nu. Å då inbillar jag mig att det kommer komma in någon utifrån å lägga sig under sängen... Men det enda som kommer hända är att katten smiter in...


Maggan plockade jordgubbar när jag skulle ta min cykel runt kvarteret. Då blidde det jordgubbsplock i stället... Imorgon imorgon, jag lovar!!


C var svag idag, jag blir inte klok på henne!!

Imorgon jobb mellan halv åtta å fyra, sen köra kl 17! Hoppas på att det går bra!!

Hej å gånatt!!

Av Andréa Bylock - 4 juli 2010 17:56

Nu är jag väldigt nöjd med livet!

Jag är mätt, nyduschad och avrastad.

Grillat idag med.

Skönt att bli bjuden på mat, inte för att jag har jobbat så hårt men en box skurade jag idag i alla fall!

Målar till veckan...


Det är lagomt varmt ute! Skönt...

Av Andréa Bylock - 4 juli 2010 12:45


Jag köpte min Degerfors värme & foder, ca 299. Finns på granngården oxå!


Nu tar jag in de små bruna, de får komma in isvala stallet för lite middagslur! Ska vidare till fuxarna och ta in de oxå!!


Av Andréa Bylock - 4 juli 2010 10:06

hela nnatten hade jag på fläkten vilket resulterade i uttorkade ögon och typ ryggskott, inte bra att ligga i drag sa alltid min farmor. Det stämde. Det var en mycket märklig Andrea som gick på toa vid halv sex i morse. Halvt blind och krum i ryggen!!

Gav upp mina försök till att somna om och gick upp vid 9. Duschade kallt och kan nu kalla sig människa igen...

Väntar på att frukosten ska blir klar, alltså att mackorna ska bre sig själva för en gångs skull!!


IDag blir det mocka, mocka, mocka!

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards