andreavill

Alla inlägg den 6 juli 2010

Av Andréa Bylock - 6 juli 2010 21:09

Åhh vad jag gillar svala sommarkvällar! Ska ta och damma av projektet runt kvarteret nu tror jag...

Jag gillar oxå att skratta åt andras bristande förmåga att se sig själv i klart ljus, jag hoppas verkligen att jag ser mig själv i något sånär klart ljus å är jag i dimman och far så säg gärna till!!

Men de ska väl växa upp nån gång de oxå =)


Har varit hos Cairpinhia. Hon är väl den tröttaste av dom alla! Alldeles spånig i hela håret idag! Den andra skon rycktes av och nu hoppas jag att hon inte fransar sönder hovarna alltför mycket!


Lite senare:

Har cyklat nu.... Det var skönt och det var mycket spännande... HUndbajs, ormar och ridhus bla!


Nu betalar jag räkningar och ser fram mot SYTYCD

Av Andréa Bylock - 6 juli 2010 17:24

Jag stressar på mot något jag inte vet!!

Men det är hö, uppkörning å tillkomst i hästskaran som litegrann stressar mig eller...=)


Dagis går bra, idag Fiffiga Huset. Fröken tyckte det var mucho spännande! Trycka på knappar, blåsa bubblor och rulla kula i labyrint bla. De hade dock ett spegelrum..hmm inte så smickrande! Tusen miljarders speglar i alla vinklar... haha!!


Jag känner mig lite trötten men samtidigt så rastlös å vill så mycket!! Göra om i huset, städa! Josefin kommer snart kanske å då vill jag visa mig från min rena sida bla!


Funderar på att köpa en kamera... jag har aldrig haft någon. Inbillar mig att det kommer bli enklare att få dom till datorn än med telefonen..?? Jag går helt efter pris och design,bara det fonka!


Nu blir det mellanmål sen åka till C. Jag tror hon är ledsen... eller trött hon med! Ska försöka få av den andra framskon för då kanske trycket på sulan å den dåliga lukten försvinner.. hmm

Ska städa det sista i boxen å hoppas på att det finns färg =)

hej hej


Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards