andreavill

Alla inlägg den 13 juli 2010

Av Andréa Bylock - 13 juli 2010 21:17

Idag har varit en väldans lång dag!!

Började fm med att göra fint Maja-Flingan. Det är så varmt så helst ligger hon vid kaminen då det är klinkers där eller under bordet i hörnet, alltid skugga där.

Tog in grabbarna som var snabba upp. Äckliga smådjur!

Sen bar det av... Lollo och Angie och jag var typ som Simon & Thomas. Vi valde färg hej vilt. Tror att vi har någon slags koll.. Ska kanske skriva ner allt vi kom på så det inte glöms bort.. hihi!

Efter det så sällskapade jag med mormor lite, apotek, affär och Tällekullen. De är allt lite ivriga de där systrarna..


På kvällen har det varit Ridskolan Linnebäck. Det är så roligt, Alicia och Sofia red på Savve, Jessika på Brinne som var helt otroligt snäll om man bortser från första minutrarna då han prompt skall gå å spänna sig och inte ens kunna gå normalt!!


Jag hann in till halva UB och nu väntar jag på dans...

Tack å hej!

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards