andreavill

Alla inlägg den 25 september 2010

Av Andréa Bylock - 25 september 2010 21:59

I mitt hus är det lika många flugor som i hela Afrika tammetusan! Jag blir tokig, jag förstår att barnen är smala, de gör inget annat än att vifta efter dom!!


Dagen började slappt! Skönt, sov väl i 11 timmar... Hästeriet satte igång halv två och tog precis slut.

Har hunnit med prova-på ridning och vanlig ridning. Av fem ridande ledtjejer ramlade två av.. Dock på ett väldigt okomplicerat sätt, de var väl sugna på tårta?!

Sen for vi upp till stallet, Ami å Rebecca som sällskap. Eftersom det var sjukt mycket nederbörd fick de bli oridna idag. Jag försöker straffa Gud med att inte aktivera mig.. Det går sådär..!


Åt lunch/kvällsmat och sen åkte jag tillbaka till Boviken för lite pyssel, klippte manar och ryktade faktiskt. C gillar inte att bli ryktad utan masar mest omkring! Angel bara är...


Är det någon som vet var man enklast får tag på en metalldetektor...? Annars är jag nog tvungen att rymma till Bahamas med Josefine...


Nu blir det lyx med en 50 cl Coca Cola och en kanin...


God natt!

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards