andreavill

Alla inlägg den 13 september 2010

Av Andréa Bylock - 13 september 2010 20:39

Jag har rört på fläsket idag!

Cyklat till stallet och sen ridit! Jag går alltid till lämplig "kliva på" stock eller stubbe.. Idag var den på vid gropen i Åsbergsviken. Red i gropen och på stigarna där. Hon blir alltid lite busig där, teorin är för att det är så bra underlag så hon känner väl att hon har fäste! Hon är väldigt fin att rida, ska snart bege mig ner på banan å "trimma" henne lite... Hur mycket trimma det nu blir på en halvigång häst med en halvhurtig ryttare.. Men men...

På väg hem fick jag cykla snabbt eftersom jag inte hade nån fram lampa...


Jag har tagit kort men lämnade kvar kameran i stallet då jag fortsätter mitt fotograferande i morgon.

Morgondagen.. Massage och Kalahari! Sen ridning med Jessica och Sofia. Sen mina hästar!

Det rullar på nu... =)

Nu CSI!!!!

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards