andreavill

Alla inlägg den 15 september 2010

Av Andréa Bylock - 15 september 2010 21:55

kan vara så härligt!

Red på C idag, en härlig ridtur. Att nåt så simpelt som 30 minuter på en skogsväg kan göra mig så glad! Lite skritt lite trav lite gullegris!

Mojje var gladaste killen idag i blåsten... Han taktade hela vägen bort och fick bara trava när han var lugn... Inte så mycket trav alltså =)

Jobbet gick bra, flickorna så duktiga!


Imorgon blir det verkligen heldag i Örebro. Först skola 9-16 å sen möte 19 och halva natten... På fredag ska jag åka till Arena å titta på våra pikeurtröjor! som vi har beställt... Svarta såklart med orange logga.. Å mössor med kanske...


Jag ger efter för mitt sockerbehov... två långa dagar och en onsdag! Chokladpudding!


Nu idiotonsdag på femman!

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards