andreavill

Alla inlägg den 21 september 2010

Av Andréa Bylock - 21 september 2010 22:31

Svar: Typ jättelängesedan!


Sedan sist har jag arbetat som valförrättare! Det gjorde jag galant om ni frågar mig =), hamnade tom i tidningen. Är ingen linslus men tycker det är ohyfsat att fly fältet...

Jag har ett å säga om själva organisationen runt omkring valhanteringen men den tar vi en annan gång!

Rolgast var dock farbrorn/killen som kom in halv åtta med en dunk i näven och ville ta med sig Sverige Demokraternas lappar hem... hmm?

Vi fick in två kuvert med felaktigt innehåll.... I dessa låg en blå, en gul, en vit lapp från SD... Vilket visar tydligt att två av deras väljare inte har allt för stor användbarhet av russinet!


Jag rider på C och jag minns att jag faktiskt har ett M oxå... jag tror han inte minns mig längre!?

Imorgon får A nya skor!


Idag har vi varit med skolan på Naturhistoriska Riksmuseet! Tittade på människans utveckling, jag blev helt imponerad av hantverket som krävs för att göra de där dockorna som föreställer Homo Habilis och Lucy och Homo Ergaster... Det är outstanding!

Sen fick vi fri tid att gå på stan, jag handlade nya skor! Vinterkängor typ!

  Rieker Romina =)


Åkte buss i alla evighet hem! Världens mest knepiga unge var med på sista bussen hem, kl var kvart i nio. Hon käkade oliver ur en burk och en kvart senare sprang hon mittgången i bussen upp å ner några gånger med en cocacola i handen.. Var är dagena ungdom på väg?


Nu "Ett herrans liv" sen sängen..

Tentan på fredag är i farozonen!

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards