andreavill

Alla inlägg den 20 januari 2010

Bio

Av Andréa Bylock - 20 januari 2010 22:15

Har nu sett Snabba Cash... Ojoj, jag visste inte att "bratt"killar kunde vara så snygga... Men så sviniga!!

Man vill ju bara ta hand om Joel... han spelar rädd och osäker i den här filmen med..


Åkte från Örebro med plånboken kvar i Susses väska! Knäppt!


Imorgon ska jag rida igen, hoppas på piggare häst och gladare väder! Idag var hon ostyrig i boxen. Märklig tjej det där.


Men det får räcka så här då...

Av Andréa Bylock - 20 januari 2010 11:21

Nu ska jag läsa i min mattebok... Konstigt att läsa om matte på ett sätt men det får väl gå!

Idag gör Therre sin första dag i skolan. Det ska bli roligt å höra henne berätta om kurskamraterna... Alltid får man knepiga människor på sin kurs, man vill ibland rada upp dom och skjuta dom....

Ikväll ska jag och Susse gå på bio, Susse är inte en av de kurskamrater jag vill skjuta!

Snabba Cash med Joel "Husbandtobe" Kinnaman.  

Det är ju en hemlig signal till mig... Röd jacka!! Min bästa färg!


Idag var det en tjomme här och fixade värmepumpen, det var bra för då var jag tvingad till städning!! Så nu är det väldigt ordnat där det inte går att stänga till... Alltså i kök, hall och vardagsrum! De andra rummen är fortfarande i dimma.....damm


Igår var jag till Karåsen, köpte äntligen min Anky tröja. Såklart röd! Så snygga grejer. Jag ska bli miljonär.....Där fanns DeVito, hur gullig häst som helst. Som oxå luktade så där gott!


Nu borde jag läsa mattebok men det kommer bli allt annat för att slippa...


Tudeliduu

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards