andreavill

Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Andréa Bylock - 5 januari 2010 23:42

är kung på bildera å fix! Se vad fin min blogg är nu... Och nya bilder ger hon mig oxå!!

Mammahästen!

  Känner mig ibland dålig för att jag inte tar hand om henne bättre. Men är på en plats hon trivs och Lena tar hand om henne jättebra, men ändå.... =)


  Varför är hon alltid vild i manen?

Jo antagligen för att hon precis har sprungit som bara en Blondie kan göra...


 

Sommarhäst är kärlek!

Av Andréa Bylock - 5 januari 2010 20:40

Igen! 54 st! Nog om detta!


Idag har det varit djävulusiskt kallt! Inte på termometern, men i min kropp! Rebecca red båda pottfiskarna, kattfiskar, spindelfiskarna, spindelkatterna eller vad vi nu kallar dom om dagarna! De är inte riktigt kloka. Har väl aldrig varit med om unghästar som är så pigga så här i början, de brukar oftast vara lite sega. Farträdda liksom, men inte M & B. Är det någon som inte vet hur jobbigt det är att springa/pulsa i knähög snö så kan ja försäkra er om att det är otroligt jobbigt! Det känns som man har feber i jackan!


 

Så här glad blev Mojje när han fick rida i gropen idag!

 

Så här fin blev Mojje när han fick rida i gropen idag!


Mockade lite snabbt hos C, hade bråttom då jag hade lektion istället för Lina vid 17. Precis kl 17 klev jag in i ridhuset! Tidsoptimisten är igång igen.

Men imorgon ska jag rida igen om det inte är tusen grader kallt! Det är faktiskt roligt, men saknar en bana att rida på!


Nu försöker jag skriva, ordbajsa, ihop nåt om en bok jag "läst". Har en till sån uppgift och ytterliggare en uppgift om ansvar och prov som ska in senast nästa torsdag!


Tänkt på på sistone:

-Proffset som förlorade 600'000 kr på en icke genomförd affär pga girighet?!

-Killen som borde byta lösenord då hans kompis vet att han är "otrogen"!


Så var det med det... Återgår nu till bokens fantastiska värld eller inte!

Ja vet Therre att de här inte va så roligt att läsa men det är tanken som räknas!

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards