andreavill

Alla inlägg den 15 januari 2010

Av Andréa Bylock - 15 januari 2010 22:05

Den här veckan har tagit knäcken-kolan på mig!! Började med att se fel på schemat...

Hur medicinerar man mot vimsighet? Och hur botar man sista minuten syndromet?

Jag har haft låååångt lov över jul, bara tre väldigt enkla uppgifter, men såklart så sitter jag sista kvällen och är alldeles uppskruvad. Skulle vara på Österleden halv två med Therese och Ida väntades i bilen var tanken! Men, alltid ett men, jag var på Österleden tjugo i två men varken Ida eller Therese var i bilen och dessutom inte rätt bil. Fick sen åka till Posten, byta bil, hämta Therre och sen långa vägen till Ida. Kl 5 i 3 åkte vi från stan.... Men vi hann till och med äta en varsin cheeseburgare och vara på Uni halv fyra! Snabb rundtur och en bok hämtades på Cb. Lektionen var inställd så det blev liksom bara hej då klasskamrater och sen åkte vi till staden! Therese och hennes obeslutsamhet letade efter väska! Efter hundra snygga så valde hon en väldigt häftig och snygg väska. Fick äta en macka eftersom jag bara ätit den där cheeseburgaren så blev jag lite svag  Sen blev jag svag när vi åkte hem så då fick vi äta plankstek  

Snacka om återfall!! Men snart är det måndag och då tar vi nya tag...   


Dåligt med hästskötsel i veckan! Mkt skola och jobb. Skönt med ordentliga skor på vilddjuret i alla fall!

Imorgon åker Mojje i fina transporten med mamma som chaufför till ridskolan för att hoppa. Sen får Brinne oxå åka. Sen hoppar tjejerna för mig vid 16. Ska man kanske försöka få en stadig tid på nåt sätt....


Nu blir det en beigeversion av fredagsmys... Must och popcorn!!

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards