andreavill

Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Andréa Bylock - 11 januari 2010 23:07

Nu är det för mycket i min hjärna. Kanske är dax att inse att jag klarar inte av allt som är mitt liv nu.... Allt är så snurrigt. Glömmer bort, tappar bort, minns inte är vardagsmat för mig.

Har liiite för mycket att göra hela tiden. Är jag en livsnjutare som inte känner stress, javisst!    Lever mitt liv lite för snabbt för att andra ska orka hänga på!


Tycker att folk som inte kan göra en grej bara för dom har en annan grej att göra den dan är... inte lata men oarbetssam.... eller nåt sånt! Ni fattar..


Jag trodde att det var tisdag och torsdag som var skoldagar. Har varit så sista delen på höstterminen men nu är det helt plötsligt onsdag och fredag.

Min födelsedagspresent till mig själv är ledig tid!!


Okej. nu skiter jag i det här å gå å duschar!!

Av Andréa Bylock - 11 januari 2010 21:40

innan allvaret drar igång igen. Nu är det tre tuffa dagar sen är det matte som gäller. Undrar om jag kommer ihåg något från gymnasiet...? Öhh nej


Idag fick jag den bästa ridtur jag på länge..Vrång först, men sen jättefin. I form i alla gångarter och rätt så lugn och taktfast!

Sen kom hovslagaren och det fick väldigt bra, hon körde sina partytrix först men sen lugnade hon sig! Jag tror att hon sover skönt i natt, hjärnan och kroppen har jobbat idag! Skönt för henne.Har inte hunnit så mycket annat, förutom lite läsning.. Typiskt att den intressantaste boken ska vara den tjockaste!?!

Måste få ihop två sidor tills imorgon. Vad kommer inte att hända den här gången? Jo, den där sovstunden som jag brukar få behov av i stressade situationer, eftersom det finns ingen tid till det!


Nu återgår jag till CSI NY


Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards