andreavill

Direktlänk till inlägg 20 november 2009

Fredag

Av Andréa Bylock - 20 november 2009 14:35

Den här veckan gick fort!! Skönt!

Ska alldeles snart åka till C, ska bara "ta igen mig" en stund! Har dock redan sovit den lilla middagsluren redan redan, hos mormor! Tiitade på åk 6 när de hade tyska imorse, sen inget mer! Först gillade jag ju inte de där niorna men nu har jag kommit på att de är rätt så gulliga!


Lina och jag var på möte om tävlingsterminen i onsdags. Hur tänkte dom? "Hmm vi låter den mest opedagogiska och buttra farbro vi vet vara ordförande för mötet!" Inte så bra... Stackars människan från Askersund ville bara fråga om ett litet problem, men det fick hon veta var helt outside the normal box!!
Vi kommer har en rätt så busy säsong men jag tror på er som tävlingsryttare att ni kommer hjälpa till minst lika bra som iår!!

Igår var det oxå Örebro fast på uni. Susse och jag såklart =) Men kan vissa i klassen bara bli lite mer sakliga och sticka sig till pointen?! Jag hade ett mindre breakdown men de löste jag med medhavd Kexchoklad....


Nästa söndag åker vi som jobbat som bara den till Globen, ska bli spännande och ser mycket fram mot resan! Jag ska bara passa på att varna alla: Jag kör en utav minibussarna!! Buckle up!


Okej, nu åker jag till CaiP!

 
 
Ingen bild

"choklad-lover"

21 november 2009 12:34

vad än orsaken är till att du psykiskt eller fysiskt mår lite sämre, så är choklad alltid något du kan räkna med! får en alltid att må bättre, undrar när läkarna börjar ordinera choklad som läkemedel!?

 
Ingen bild

Caz

22 november 2009 23:35

HAHA, ska tant köra till El Stockholmo ;) Fint de, den bussen paxar ja iaf plats i !!! :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andréa Bylock - 30 april 2012 08:56


Här har det varit tystare än tystast väldigt länge.. Bloggen är väl det stället där jag tillämpar: har jag inget bra att säga så är jag hellre tyst.. Kanske en devis jag borde applicera på mit IRL-liv?! Kanske har det varit tyst eftersom det just i...

Av Andréa Bylock - 6 april 2012 00:11

Påsken firas ju till minne av a) judarnas uttåg ur Egypten (om du är jude) annars b) Jesus död och uppståndelse (om du är kristen) eller faktiskt även c) du är hästnörd och tror att vi har en högtid som matchar med Påskhoppnigarna. Det är ju omtvista...

Av Andréa Bylock - 2 april 2012 11:29

Idag, den stora dagen då allt ska göras inleds med jäkla huvudvärk! Trots Geisha och soffmysh har den inte försvunnit. Med en tablett och lite städ då kanske?! Har städhets... Slänga, sortera och flytta runt! Dano ska få lite nya prylar i sina contai...

Av Andréa Bylock - 1 april 2012 00:00

Om ni lyssnar på MP i  P3 så hänger ni med på rubriken!   Dagen har bjudit på massor av aktiviteter! Först lite mockning som gick sådär eftersom röva var lite stel och inte alls nöjd med att ha byxor som skavde. Men efter lite uppvärmning var j...

Av Andréa Bylock - 30 mars 2012 22:22


Det händer så mycket knasiga grejer i mitt liv! Saker som medan de händer väcker tanken: är det på riktigt eller är det en dröm?! Mitt livs första casting har genomförts.. Vill dock inte säga så mycket förän jag vet mer... Har inget med hästar att ...

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards