andreavill

Alla inlägg den 5 november 2009

Av Andréa Bylock - 5 november 2009 22:24

Har äntligen fått min pannlampa. Den kommer garanterat bli min bästa vän i vintermörkret!

  Från letro.se


Det finns både hel och halvljus så nu kommer vi allt när vi är ute på ridtur, jag å Prutti! Jag kan verkligen se allt kul vi kommer ha tillsammans, jag, lampan å hästen, framför mig!


Idag blidde det ingen ridning för det var snötok.

Jag funderar på det där med sadel, antingen får jag prova nån hemma å hoppas att den är bra eller så får jag köpa en shetlandsponny* så jag kan åka in till Färjestad för att prova en sadel....

*Alltså: shetlandsponnyn är resesällskap till den rödhåriga(i själ & hjästa) damen som helt sonika vägra å då menar jag vägra gå in i transporten. Vägrar lika starkt som Hitler vägrade inse att han var lite fel ute!


Jag undrar när en pojke i nian, som väger ca 47 kg, säger: "Jag ska pissa på dig", ska man ta det på allvar då eller!?


Nu ska jag läsa i min bok som jag tjyvat från Ö-leden (men kommer lämna tillbaka) "Paris i April" Spännande!

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards