andreavill

Alla inlägg den 3 november 2009

Av Andréa Bylock - 3 november 2009 19:01

Andra skoldagen efter lovet nu... Jag har ingen motivation till att läsa de återstående 200 sidorna och inte heller har jag lust att skriva de där 3 sidorna... Egentligen inget jobbigt men vill bara inte! Jag känner att jag borde ha extra specialkompentens i alla de där bokstavskombinationerna... Många sånna barn i klasserna, många är oxå väldigt roliga men fan va taskig attityd de har. Var i uppfostran gick det snett?


Jag jobbar psykiskt med mig själv för jag vill gärna ha en tatuering. Men det känns helt galet eftersom jag tror det kommer göra så grymt ont. Men folk gör ju faktiskt fler tatueringar... Så jag får väl helt enkelt jobba vidare...

  

Å sen när jag surfade jag runt hittade jag en till som jag ville ha... Tungan ute

  Hmmm, där är han och jag i lite obalans. Jag måste alltså snabbt sätta igång med nån mirakelbantningskur... Hoppet mina vänner, är bekant det sista som överger människan!


I går red jag "Caiprinhia" på banan för första gången på länge. Ny bana å alltså mycket spännande att titta på, men hon skötte sig bra trots allt störande runt omkring--> Hjullastare, hunden Arrak som skäller som galen och en nervös mamma Agnete som har hög puls och kedjeröker!

"Mojje" har promenerat med matte i två dagar, han är min gulligaste just nu. Bus bus bus!

 

Vilddjuret i Linnebäck, våren 2009! Hårig som få!


Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards